LA NOSTRA VIDA D'AULA

miércoles, 10 de junio de 2020

REUNIÓ DIMECRES DIA 17 DE JUNY

REUNIÓ DIMECRES DIA 17 DE JUNY



Bon dia famílies!

Dimecres 17 de Juny es farà la reunió grupal de famílies per Zoom.

Per poder resoldre els dubtes que tingueu els podeu escriure als comentaris d'aquesta entrada i els resoldrem el dia de la reunió.


També us deman que em constestau a aquestes dues preguntes abans de dijous horabaixa:

- (Pares i mares) Què us agradaria compartir amb nosaltres de l'experiència que heu viscut?

-(infants) Com m'he sentit aquests dies de confinament? Què m'ha aportat aquesta experiència? Què he trobat a faltar durant aquest període? Com m'imagino l'escola el proper curs?

Em podeu enviar les respostes per correu. 






3 comentarios:

  1. Hola! Jo es dubtes que tenc no sé si es podran resoldre. Bàsicament, si se sap si es grups estaran dividits, si seguiras sent tu Elena o si na Natalia tornara, o potser ha demanat excedencia. Si hi tornara a haver periode d'adaptacio. I crec que res mes. Gràcies.

    ResponderEliminar
  2. Els dubtes que tenim és referència a la matrícula i necessitem per la feina un certificat d, escolarització, aquest útim paper a com ho demanem?GRÀCIES

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Per resoldre aquest dubte, es millor que envieu un correu a l'escola

      Eliminar